...:::Hoşgeldiniz:::...
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


...:::Türkiye'nin soundtrack sistemli tek rpg sitesi:::...
 
AnasayfaLatest imagesAramaKayıt OlGiriş yap
SHINIGAMI KARAKTER ALIMLARI 1 KARAKTER SONRA KAPANACAKTIR **--**--**--** Soundtrack Sistemi tamamlanmıştır. Sistem hakkında bilgiyi buradan alabilirsiniz.

 

 Önemli:Atak puanı,Savaş sistemi ve savunma.

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
Naito Sokushi
Özgürlük Ordusu Lideri || Admin
Özgürlük Ordusu Lideri || Admin
Naito Sokushi


Mesaj Sayısı : 42
Kayıt tarihi : 07/11/09
Yaş : 35

Kişi sayfası
Can:
Önemli:Atak puanı,Savaş sistemi ve savunma. Left_bar_bleue165/165Önemli:Atak puanı,Savaş sistemi ve savunma. Empty_bar_bleue  (165/165)
Reiatsu:
Önemli:Atak puanı,Savaş sistemi ve savunma. Left_bar_bleue250/250Önemli:Atak puanı,Savaş sistemi ve savunma. Empty_bar_bleue  (250/250)
Tecrübe:
Önemli:Atak puanı,Savaş sistemi ve savunma. Left_bar_bleue1250/2500Önemli:Atak puanı,Savaş sistemi ve savunma. Empty_bar_bleue  (1250/2500)

Önemli:Atak puanı,Savaş sistemi ve savunma. Empty
MesajKonu: Önemli:Atak puanı,Savaş sistemi ve savunma.   Önemli:Atak puanı,Savaş sistemi ve savunma. Icon_minitimePaz Kas. 15, 2009 9:15 pm

ATAK PUANI:
Her Karakterin Str ve Dex ine göre temel atak puanı vardır her 1 str puanı 2 atak puanı verir yani strsi 20 olan bi karakter 40 temel atak puanına ulaşmış olur(Büyük katana gibi kılıçlar Str-Küçük Hançer ve Yay gibi silahlar ise Dex e göre hesaplanır.).Zanjutsu yada Hakuda extra atak puanı ekler.Bunu kullanılan silahlar belirler küçük hançer türü ve yay Hakuda,Büyük kılıç ve katana türleri ise Zanjutsu ile hesaplanır.Formülü=00.1 x (Hakuda %80 + Zanjutsu %20) + Str yada Dex temel saldırı gücü.(Hakudanın ve Zanjutsunun oranı kullandığınız silaha göre değişir.)
SAVAŞ SİSTEMİ:
Her karakterin yada Npc nin savaş içinde belirli bi yürüme oranı vardır temelde 6 karedir.Ama her yaratığa göre değişir mesela hollowların 4 dür.Bu 6 temel yürüme puanı her lvlda 1 artar ve maksimum 17 olur.Her karakter kılıç saldırılarında,Büyük kılıçlarda 2kare ileri yana arkaya.küçük kılıçlarda 1 kare yana öne arkaya.Yaylarda ise 6+karakter lvl.Kidou ataklarında ise uzaklık belirtilir.
SALDIRI VE SAVUNMA:
Hareketsiz hedefi vurmanız için gereken minumum zar 15 dir.Kritik vuruş yapma şansınız ise Minimum zar maximum olan 20 dir ama kritik vuruşlar rakibe 2 kat hasar vermekle kalmaz geldiği bölgeye görede ağır yaralar verir.Hareketli bi hedefe vurmanız için gereken minumum zar 17 dir.Kritik zarı ise yine aynıdır.Eğer hem hedef hemde siz hareketliyseniz minumum atmanız gereken zar 19 dur ve kritik vurma şansı yoktur.Eğer hedefe arkasından bir atak yaparsanız minimum vuruş zarınız 12 dir ve extra 1 atak daha yaparsınız.Arkadan yapılan saldırılar Armor gözetmez.

Savunmada ise 20 lik reflex zarı atılır.Başarı zarı 18 dir.Ama Dex bonusunuz zarınıza eklenir mesela 21 Dexiniz var ve 16 attınız.+4 bonusunuzla 20 atmış olursunuz 20 Counteratack zarıdır ve rakip size atak yapamadan siz ona saldırırsınız.Arkadan gelen saldırılara reflex zarı atılmaz.Her Karakterin Dexinin yarısı kadar % deye sahip savunması vardır bu direk atak zarından düşürülür.

INTIATIVE:
Bu Önce kimin saldırıcağını belirler Minimum her karakterin 8 Intiative i vardır.Dex bonusuna göre üstüne eklenir.Intiative i eşit olan karakterlerde Başlama zarı atılır.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Önemli:Atak puanı,Savaş sistemi ve savunma.
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» Can ve Yenilenme Sistemi
» Sınıf ve Ders Sistemi
» Seviye Tecrübe ve Rütbe Sistemi
» Soundtrack Sistemi ( HELL YEAH!! )

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
...:::Hoşgeldiniz:::... :: Genel :: Duyuru ve Kurallar-
Buraya geçin: